Tuesday, July 23, 2019

Ish ish ish....

Sejak kebelakangan ni, makcik tengok ramai sangat update muka tua mereka dalam fb. Heran sungguh, tetiba tengok depa ni pakat jadi tua.

Kalaulah boleh, kita ni nak muda sentiasa kannn.
Sampai lah kemarin, pakcik bagitau pasal faceapp ni.
Hadoiiii, ketinggalan sungguh makcik.....

Tak payah sibuk nak jadi tua sebab waktu itu akan tiba jua... Insyallah kalau umoq panjang la kannn....
Tapi tak kisah lah... Tu kan semua hiburan semata.
Hahaha terjebak la jugak bila pakcik buatkan...




Rupa asal?? Mestilah di antara dua itu :=D



6 comments:

  1. Kalau itu rupa tua makcik la... makin lawa...

    ReplyDelete
  2. Makin comel mck bila dah tua ye.acik tak buat la sebab memang dah tua pun

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. :)). Nampak cantik la sbb apps ni dibuat oleh mat saleh, jadi kita pun tua dgn muka minah saleh... Hahahah muda2 melayu, tua2 tetiba jadi minah saleh

      Delete