Sunday, July 15, 2012

Berhantu.....

Memang berhantu....

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Makan durian fresh...perghhhh....tak larat nak habis, buat kuah..........kukus pulut..........habis kuah, pulut ada lagi...........buat kuah lagi.............macam tak boleh tamat.


Serupa ada hantu buah ni...
sapa tak makan ada lah satu kerugian besar


16 comments:

  1. Tu pasal dinamakan raja buah! :-)

    ReplyDelete
  2. Stujuuuuuuuuuuu, siapa tak nak makan hantor kat makcik & Along.... kan Makcik...hehe

    ReplyDelete
  3. Salam K MK

    "sapa tak makan ada lah satu kerugian besar"..I concur wholeheartedly :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan, tadi jiran bagi 2 biji....hmmmm esok tangkap lentok pulak laaa :)

      Delete
  4. Hi Makcik, apa tada panggil ke telephone saya? Saya help you to habis kan, no problemos.
    I love to eat durians with santan and gula melaka, and couple of ice cubes....
    Boleh lupa nama mak bila makan.
    That durian sure looks good, love the colour.

    But lepas makan durian cannot go out on a date, ha ha, lecheh la tu.
    Have a nice day, Makcik.
    Lee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle, how long have durians been out of your radar?

      ohhh sekarang memang musim durian...boleh gila, tengok kiri kanan belakang depan semua ada durian....tak boleh tengok atas nanti buah jatuh habis muka..hahaha

      have a nice day

      Delete
  5. Replies
    1. kekeke...gamaknya KOG tidoq macam tu kot ya?

      Delete
  6. Salam MCK, hang beli raja buah ni tang mana?, lepas makan kenduri hari Sabtu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dak aihhh, yang ni bli kat balik pulau....

      Delete
  7. cantiknya doyan tuuuuu..kuning berlemak

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi zu, yang kuning selalunya lebih lemak manis. silalah tadah cawan tepi mulut haha

      Delete
  8. Makcikkk!! Seksaan zahir batin mengengok pulut durian mcmni. Huwaaa

    ReplyDelete
  9. adoi mak uda.... sakit mati, sakit hati, sakit perut tgk gambar nih...

    ReplyDelete