Wednesday, August 15, 2012

Peekaboo.....

Sebelum turun bawah bersilat kat dapur, ada baiknya lawat blog kawan2 dulu...update lebih kurang kan?

Makcik tak nak tunjuk ketupat lagi.....

Meh nak tunjuk sesuatu yang cukup 'mengiurkan' bulan posa ni............
Tengok dia hati tak boleh lupa(makcik la, org lain tak tau).................
dapat dia seronok tak terkira..............
menikmatinya...pergggghhhhh tak boleh cerita....


:
:
:
:
:
:
:
:
:
;
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
;
:
:
v




Cakkk!   Eh eh malu pulak dia....


Tuuuu diaaa 


Hmmmm sedap, 
silalah jangan cemburu wahai ayu & cik lurpak ye,
kat sana ada?


Just can't have enough of this cucoq cempedak!




Gulai udang dengan kacang buncis



Pelakon tambahan - agar2 milo



Tiramisu...



Lebihan cream cheese.....chilled blueberry tarts 




McK



16 comments:

  1. patut le berbau cempedak je bile jengah sini..sengaja tau auntie kite ni...uhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheheh, jangan la marah, saja ja makcik nak test gegaran iman tuu

      Delete
  2. scroll down sambil tutup mata..hahahaha

    Salaaaammmmmm McKantin..Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haip, haram tutup mata bila lalu sini ....:)).

      Delete
  3. terliuq sgt2 tengok blueberry cheese tart tu... lain kali balik sp nk singgah penang semata2 mengendeng cheese tart tu buleh kaaa?? hehe

    ReplyDelete
  4. uih..
    terus gestrik perut saya bila nampak cempedak !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat doc alergic cempedak ke? Nak gaviscon?

      Delete
  5. cempedak goreng!!!

    mahal gila kalau beli kat luar...better goreng sendiri..ekekek..

    makcik raya kat penang kaaaa? :)

    Selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin dari saya ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg gila mahalnya....makcik beli sebijik rm10.70, balik rumah korek korek ada 18 ulas...sila lah kira berapa harga sebelum goreng

      Ya makcik raya kat penang

      Delete
  6. ada, kalau pandai carik... tapi rasanya mahal la kot.. nak jugaakkkkk!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sini pon mahal, sana mestila lagi mahal kan?

      Delete
  7. Hahahahha Makcik... Cek tak cemburu sebab bukan peminat cempedak :P Tapi tiramisu tu mmg menggegar iman. Cantiknya rupa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eceh, makcik silap bagi cemburu benda yg ayu tak minat

      Delete