Wednesday, December 26, 2012

Letih...

Have you ever felt so tired....whole body aching, head spinning.....all you want to do is sleep?
Well...today is d day....haish

Awat yang letih sangat tak tau.....



18 comments:

  1. Pernah..rasa malas aja..nak tido aja...:P
    Air teh tu kalau ganti dgn kopi O, guna cawan tu...cantik..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....tengah boring tahap gaban ni....satu hari ni asyik kawan ngan bantal je....
      Betul...shud hv been coffee in there

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Saya dah biasa dah rasa letihhhh cm tu..banyakkan minum air mineral should be better..Ada air Zam Zam much much better..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la abil....lack of rest rasanya....makcik perasan muda lagi....tak tau dah senja...tu yg strain lebih sikit cepat pancit.

      Delete
  4. jom makcik kita amik cuti 1 ari kita tido puas2 hahaha
    tapi bila cuti bukannya boleh tido pun ada je benda nak buat kan:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooooo kalau cuti kena keluaq dari rumah....

      Delete
  5. Salam makcik..berkawan dengan bantal mmg best kan!!..for me a great time now kalau dapat tido tanpa gangguan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..lambaian bantal tu mmg syahdu....berhantu...:)

      Delete
  6. Letih2 dpat landing di katil yang empok bahagianya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jun, silalah bayangkan...tulam empuk, bilik sejukkkk, redupppp, wangiiiii...haiii nyamann

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. bila baca entri nih, terus letih balik!!! wakakaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha silap masuk la tu.....gostan gostan :))

      Delete
  9. sekali sekala dok dengan bantai, apa salahnya ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, cuma jgn selalu ja...sembab nanti kan?

      Delete