Wednesday, November 13, 2013

iklan................

Buy one free two...........


Gamaknya lah ya.....

Kalau tidak, takkan ada disitu kan kan....








Kenapa mesti ada pompuan bila yang nak di tunjuknya adalah kereta..........yang sudah pastinya di'park' dengan menggodanya kat situ....



McK






8 comments:

  1. ni iklan sokabar kot makcik kan? cer tengok kat majalah keta plak perghhhh lagi dahsyat siap baring2 atas keta...

    ReplyDelete
  2. cer mck bayangkan model tu laki hehehe agak2 laku tak keta tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha harusnya yang badan berketoi ketoi keluaq gym...

      Delete
  3. Makcik.....itulah namanya STRATEGI PENGIKLANAN...
    Hahahaha...
    Tapi kan...saya lagi mual tgk iklan produk intimacy suami isteri orang kita...serius lagi mual...

    ReplyDelete
    Replies
    1. strategi la kan kan..yg bli eta ni selalunya lelaki, jadi mmg strategi la...hahah

      ish, iklan produk2 cam tu lagi geli ....eiii goli den

      Delete
  4. ooo dia org nak org lelaki membeli keta tu..untung nasib dapat beli ngan pompuan tu sekali..!! hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. abil beli keta dulu depa ada offer dak?? :)

      Delete