Wednesday, March 12, 2014

Jin kaki..................















McK




21 comments:

  1. Pernah tengok gambar ini dulu - kreatif. :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. nak berdiri situ juga boleh...sila bawa 'portable' chair ye

      Delete
  3. haha.. mcm taknampak kt malaysia lagi. kalau tak. mmg nak buat juga .. hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha!!!!!serius lawak tapi bagus gak idea ni. xde le kena berdiri smp lenguh2 pinggang

    ReplyDelete
    Replies
    1. somebody must start baru boleh work :)

      Delete
  5. Good idea...lain kali saya pun nak cuba macam tuu!

    ReplyDelete
  6. haha ... comel, kat mana ni makcik?

    ReplyDelete
  7. idea yang kreatif.. ;)
    sesuai bagi kaunter yang tak guna sistem no. giliran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak2 skolah dah laaaama buat ni...depa letak bags n continue main....

      Delete
  8. Replies
    1. kalau org dewasa, ada juga yang tak paham...tapi budak skolah mmg dok buat mcm ni lama dah

      Delete
  9. Assalamualaikum,
    Biasa nampak budak2 sekolah susun beg mereka mcm ni kat tempat tunggu bas

    ReplyDelete
  10. hahaha teringat masa dok hostel dulu.baldi beratur time nak mandi.sampai turn kalau tuan baldi tak muncul2 cepat2 orang belakang masuk hehehe

    ReplyDelete