Monday, February 2, 2015

WIP......



Salam isnin

Sudah masuk bulan dua 2015! Rasa macam baru sangat 2014 yang lalu....

Masa sangat lah cepat sekarang

2015 ni, ikut perkiraan sekarang adalah tahun yang  sibuk buat McK.

Ikutkan, tahun ni kira tahun pencen lah, kalau di kira zaman dulu punya ruling la ....

Tapi dah tak masuk offis lamaaaaa dah....nak pencen apa kan

Kerja yang dok buat sekarang tidak membolehkan kita memencenkan diri.....

Hahahah merepet........

Cerita 1

Sejak cuaca panas terik ni, makcik perasan yang muka sangatlah kering, di tambah dengan bintik2 merah macam ruam penuh di muka terutama pipi...dan juga leher.....gatal pulak tu...

Harap ada doktor boleh bagi pencerahan....makcik tidak lah pergi klinik sebab 'regard' ini sebagai sementara


Cerita 2

Betul punya WIP, as in the entry title

Lama dah tertunggak. Banyak tempahan belum tertunai.....
Sejak berhenti untuk berehat seketika bulan puasa/raya tahun lepas, ketangkasan makcik untuk kerja ini selepas itu adalah di tahap rendah.
Sebab??? Mata dok nampak lain lain projek yang di rasakan interesting juga.....tapi..kesiannnn

Orang yang masih mengharapkan.....tak adil bagi makcik buat depa tunggu lama sangat.

So makcik kena lajukan diri habiskan tempahan......dia orang masih mau atau tidak tak kisah, janji buat....tak nak tak apa....ada rezeki, jadi hak orang lain.....kalau tak, makcik boleh bergaya bertukar tukar selalu....:))


Ni lah dia WIP.......bags bags bags
Kalau lah boleh "transform" tangan jadi 8......




Cerita 3

Pakcik ke luar daerah kerana tugas pagi tadi...esok baru nak balik....
Tetiba rasa rindu kat dia pulak......
Tengok kat sidebar, gambaq yang dia ambik ni amat menawan kalbu....
So makcik nak abadikan kat sini.


The Larder.......
...From the eyes of pakcik troy....


Pernah cerita pasal The Larder disini.......








McK





6 comments:

  1. kat mana pakcik pergi tu..?nanti dia bawa balik buah tangan

    ReplyDelete
  2. macam saya.. bila en. suami outstation mulalah menggedik rindu kat dia.. tapi bila ada depan mata sikit pun tak hairan.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah aiza....gedik lah sangat kannn :)

      Delete
  3. Cerita 1:
    -makcik try apply any moisturiser macam Nivea...dry skin due to hot spell mmg gatal...
    mandi kerap, avoid sabun yg ada pH..try natural soap macam Dove..well hydrated ( minum selalu)

    Cerita 2:
    -slow slow la buat ..hihihih

    Cerita 3:
    -both of u are creative guys

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doc, TQ makcik dah start lumoq lotion banyak2.....guna calamine pun...kurangkan keluaq sekarang...too hot ...peluh..lagi la gatal....

      Delete