Wednesday, April 6, 2016

As heard on Radio.....



Gambar tiada kaitan dgn cerita...
Ni dessert makcik buat untuk meja pengantin 
di suatu majlis perkahwinan anak sedara


Sambil memandu suatu hari makcik dengar satu stesen radio ni...

PHD- Pagi Hari Di cool fm; fafau & Ag tengah bersiaran
(  Bkn fafau makcik, tu haiza dag dig dug------> as told by June yg komen dlm box makcik) 

Terima kasih June, dengar suara cam fafau, first time dengar PHD, main belasaaahhh je makcik ni kann


Katanya kalau nak cabar diri lakukan apa pun......lakukannya secara berterusan; walau terpaksa, selama 30 puluh hari.

Memang payah kita nak buat sesuatu yg kita tak pernah/jarang buat secara berterusan untuk satu tempuh yang agak lama.....

Tapi, insyallah sedikit kesabaran diserta semangat yang banyak, sesuatu perkara itu dapat kiat buat akhirnya.....

Contoh;

Nak diet ; asyik "pantang tengok" jer, bila nak pantang makan?
Nak exercise; tangguhhhh jer
Nak menabung; asyik bocorrrr je
Nak solat (jangannakhentaminirealiti); asyik tergelincirrr je

Jadi .....jom pakat2 buat apa yang kita nak buat tapi belum terbuat tu....

Let's jommmm
       

3 comments:

  1. Bkn fafau makcik, tu haiza dag dig dug

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ya ka June....dengaq suara cam fafau, ya ampunnn ya fafau.

      TQ, june singgah sini ya.

      Delete
  2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete