Sunday, November 11, 2012

Dancing in the rain 1....

Kami nak pi jalan jalan......

Ala ala backpacking......

Tapi bawak bag la....

Backpack tak dak.......

Bawak shiling satu tin.......

Ok dak













McK

17 comments:

  1. pergi mana makcik..? best juga ada geng kaki jalan ni. tapi nakcik duduk jauhla pula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Now makcik kat kyala kangsar.....ngan pakcik la 4f8

      Delete
  2. makcik nak pi mana tu?syoknya jalan2 hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makcik ronda ronda n tidoq ipoh...hujan la

      Delete
  3. salam kenal.

    nak jalan mana tu. insyallah nak ke KK. tapi risau gak bila asyik hujan je la ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal azian....internet kejap ok kejap hilang.....

      KK - kola kangsar or kota kinabalu? Makcik kat kola kangsar la siang tadi...mmg hujan...ipoh pun hujannnn

      Delete
  4. ewah2..seronok jalan-jalan mck..berdua ke berapa org?..tu syiling tu buat apa?bayar tol ka?..hheh..anyway have a nice journey..syoknya dapat jalan-jalan..kan:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua orang saja Sally.....tq...m enjoying it

      Delete
  5. saya himpun duit syiling dah 2 tin tapi kena kebas dgn pencuri.. kalau dak, mesti boleh bawak pi jalan gak..he he
    moga selamat pergi dan balik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq norh....ikuti lah nanti cerita makcik ya...kalau internet bagus boleh update cepat...kalu tak, minggu depan lah jawab nya

      Delete
  6. Mak Cik... Bawak shiling manyak2 beratttt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orait ja junnnnn, tak payah tanggung shiling tu :))

      Delete
  7. jangan masuk kocek tau!!
    londeh seluar nanti!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh tak londehhhhh....ikat kuat pinggang ngan tali rafia.:)

      Delete
  8. pi kola kangsar & ipoh bawak shiling ya makcik? hihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya....sampai mekdi, bayar ngan shiling tauuu.

      Delete