Sunday, January 9, 2011

Maggi Tergoda....

nama untuk masakan ringkas hari ni ye puan2 dan tuan2.


Masa balik dari KL kelmarin, sempatlah lawat2 rumah jiran maya ni. Dahlah tinggal sorang masa tu, perut pulak dok nyanyi lagu arab dah sikit2...hm TERmasuk dapur kawan ni.

Makcik pun tak nak kalah, selongkar dapur......

Tarra.....terhasil....resepi tak yah lah kot...satgi orang gelak pulak.


dah gelap waktu ni, tu yang gambar pun gelap sikit
(heh alasan baik punya)



Jempulah makan, minum beli sendirilah ye..

8 comments:

  1. McK...gelap2 pun tak tahan tengok telur tu.hehe

    ReplyDelete
  2. Amboi makcik, presentation baek punya. Siap dgn bowl & chopstick. Soo tempting!! ;D

    ReplyDelete
  3. Sally,

    Nak tukar tajuk jadi Telur tergoda? Jgn ngidam ye, susah makcik nak pos p sana.




    Ayu,
    Bowl tu makcik beli tak kurang dari 10 tahun yg lalu, sebijik tu je.

    ReplyDelete
  4. Hi MK, sedap best this Magee tergolek...ooops, tergoda.
    Makan ada, tetapi nama ta'pernah dengar. Nama Jepun ke?

    You ada senang drop by my pondok. Have something for you.
    Have a nice day, Lee.

    ReplyDelete
  5. Tergoda tengok Maggi tu kak!!! It's so inviting! :D

    ReplyDelete
  6. ASHLEY,

    Orang tergoda bila ada penggoda....nanti2 entry seterusnya...akan ku goda lagi.....



    UNCLE LEE,

    Itu mee bila dia goda, mesti ada orang tergolek punya...ha ha ha. Yes, i nak buat nescafe sekejap lagi, then go lepak at yr pondok

    ReplyDelete