Wednesday, October 16, 2013

hobby.......hantaran

Untuk kawan....anak lelakinya nak nikah bulan november ni..









Masih Gigih daku belajar...belum menjadi lagi... 








McK





12 comments:

  1. Alhamdulillah... rezeki juga tu. :)

    ReplyDelete
  2. theme colour masa zi bertunang dulu hehehe..cantik!
    member zi baru msg suh wat hantaran untuk adik ipar dia.rasa nak sesangat buat sbb dah lama tak buat hantaran.tapi tak sempat la esaimen berderet2

    ReplyDelete
    Replies
    1. colour theme ni mmg cantik zie.....tuan kenduri yg pilih.

      Delete
  3. Masih belajar pun dah cantik hasilnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya budak (budak?? :D) yang masih belajar......

      Delete
  4. Syokkan MCK buat benda-benda macam ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. syok zana...bila org mintak tolong....at least kita boleh cuba..

      Delete
  5. Makcik nak mengait apa pulak tu?

    Rezeki org dok rumah lain cara datangnya ye Makcik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. makcik punya like adalah bag...jagi dok cuba nak kait bag lah tu....angan besaq sgt...cubalah buat doilies kecik2 dulu kan?

      Delete