Monday, February 16, 2009

Welcome back buddy!

My home minister buddies, Yati & Dolly went to perform their umrah 28 Jan - 13 Feb.
Meanwhile Makcik & Mem stayed 'home' - apa nak kata lagi kan dah tak pergi.
So breakfast most of the mornings was just two of us;mem & makciklah, sometimes adalah 2-3 orang lagi join sekali...bukan apa kalau makan kat rumah kena buat sendiri, makan kat kedai kan ada orang serve..
Today is our first reunion in 19 days. Wahhhh banyak nya story. They were definitely having great times there, both tawaf kaabah & tawaf kedai. Alhamdulillah, they did not go thru any untoward incidences and thank you so much for praying for us too. Insyallah jika di izinkanNya,di murahkan rezeki, kami juga ingin menjadi tetamu di situ.
Ish ish ish bila dah balik sini, mulalah dok plan...nak pi tailor, nak pi makan, nak pi jalan, nak buat tu nak buat ni.....ok ok bulan march nanti kita plan- makcik nak pi jalan jalan pulak 2 hari lagi, tunggu makcik balik nooo.


see you in march.

Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Walk beside me and be my friend."
- Albert Camus (also attributed to Maimonidies). Sent by clovers

No comments:

Post a Comment