Friday, May 31, 2013

Undin......

Hahhh????

Pernah dengaq?

Tanya datin wiki..........dia kata yang ni laaaa.......


undin apa ni weii??





First time dengaq perkataan ni, lepas kawin.....pakcik kata, boh syiling ni dalam undin....



Undin???? what the ????.....





Owhhhhh bendalah ni ke......








Bila penuh, ayam tu pun matiiii....





Lepaih bertahun tahun tahun hidup bersama...tak pernah dah dengaq perkataan ni sampai lah ke hari ahad baru ni.............

"Ambik mai undin....."


 hahahaha...............









undin ni saja cek ada darling....





"Undin" transparent




Undin jugak ka yang ni?



Selamat berhujung minggu.........I've got work to do..........macam org lain tak dak kerja no....





McK








15 comments:

  1. undin. kecik-kecik dulu ada undin bangunan tabung haji.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Undin tabung haji...simpan habuan pu mekah? :))

      Delete
  2. Happy weekend makcik :)

    So the word UNDIN must be not from Penang la kan...kalau tak mesti makcik tau..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makcik tak pasti la...makcik kecik2 dok seberang perai....bila dok pulau ni..tak pernah dengaq manak2 sini sebut undin...hahaha

      Delete
  3. hahaha..saya dulu2 pon ada undin tabung haji..tapi bebudak, tak dan penuh dah kosong :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe makcik pun serupa..tapi tabung ayam laaa...guna pin rambut mak jolok syiling tu keluaq...dasyat betoi...

      Delete
  4. I have a semi funny wife. Alien to her words like undin, panchoq, haria etc. In a way its good for her to know lesser of me than I know of her. Evil grin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh semi funny wifey you have heh? I learnt many words la...ponu, map-ler, mas-tor-ra...among d many more....:)

      Delete
  5. I have a semi funny wife. Alien to her words like undin, panchoq, haria etc. In a way its good for her to know lesser of me than I know of her. Evil grin :)

    ReplyDelete
  6. undin. first time tau such word. memang bukan dari penang lah perkataan tu kot.hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la...tanya pakcik...dia pun tak tau origin undin ni....

      Delete
  7. first time dengar undin ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadinya ramai yang tak tau undin ni kan...

      Delete
  8. Undin?ohooo sy lg xtau.x penah dengaq pun

    ReplyDelete